2010/11/30

ETXE SORHINDUTA


Ezin nuen sinetsi ikusten ari nintzena. Etxe hartako leiho batetik makina bat libiru irten ari ziren. Sorginduta ote? Beste trikimailu bat liburu gehiago saltzeko?Etxeko jabea burutik eginda zegoela?... Jankiminaren jakinminez, hurbildu nintzen. Atea ireki zen, sorgin bat egongo al da? Eta, bat-batean fantasma bat ikusi nuen eta urduri jarri nintzen. Arkitu nuen ate bat eta ia-ia uretara erori nintzen. Buelta emannuen eta dena heganegiten ari zen. Etxe hortik iez egingo nuen eta ate gustiak itxin ziren pisu bat zeukan eta bat-batean sorginak, fantasmak... Ikusi nituen.
Begiratu nuen, eta zen etxe hortatik irtetzea. Eta hatera nintzenean gaua zen, ez nuen ezta jan piska bat. Nire etxera joan nintxen afaltxera eta afaldu eta gero amets zoragarri bat izan nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario