2010/06/02

Berrizera goaz

Esnatu nintzen eta jaitsi, gozaldu eta eskolara abiatu nintzen. ESTI,SARA PAULA,JANIRE E., ITZIAR ETA CARLOSEKIN. Argazkiak atera genituen kalean eta eskolan, gero autobusa etorri eta Berrizera joan ginen.Berrizen Olatz , Aitor eta Jabi ezagutu genuan. Joku bat egin genuen denak elkar ezagutzeko: txanpinoia zen. Gero beste joku bat egin eta denbora libre izan genuen pixka bat. Orduan tailerrak egin genituen eta afaldu genuen. Beranduago bromak egin genituen eta nik altsatu nuen eskua eta , atera nintzenean Olatz eta Julenekin gela batera bestehekin pentzatxeko broma bat . Orduan neri tokatu zitzaidan susto handi- handia bat artzea eta zuzto ori artu nuen. Gero asteartea autobusa ailegatu zen eta Elatzetara, itzuli, ginen denok aspertuta.

oso ondo pasa genuen!!!!!!!!!!

1 comentario:

  1. Janire, kontuz tz,tx eta ts-arekin.


    Eta beste kontutxo bat:toki interesgarrietan ez dituzu helbide guztiak jarri. Hurrengo saioan, sartu eta ondo sailkatu.

    ResponderEliminar